Masterclass
Lær at bygge din strategi og fortælling på kun 1 dag

Deltag i denne kompakte og intensive 1-dags Masterclass og lær, hvordan du skaber en strategisk retning, definerer din virksomheds formål, vision, mission og værdier, forstår dine målgrupper (pains), udvikler en stærk fortælling – og finder din unikke, differentierende markedsposition.

Dette er din mulighed for at få praktiske, gennemprøvede metoder og værktøjer, så du kan skille dig ud og få succes i et konkurrencepræget marked.

6. NOVEMBER 2025
8.00-22.00

1-DAGS MASTERCLASS
1x 1-TIMES ONLINE SPARRING

EARLY BIRD: 6.000 DKK + MOMS
NORMAL PRIS: 8.000 DKK + MOMS
Early bird gyldig til og med 30/9 2025

TILMED DIG NU
Din underviser
Mit navn er Martin Brems, og jeg har mere end 25 års erfaring fra bureauer i Danmark samt ledende marketingroller hos LEGO og Netcompany.

De seneste 11 år har jeg stået i spidsen for Brems & Co., hvor jeg har udviklet strategier, markedspositioneringer og fortællinger for 150+ projekter.

Mine kunder oplever vækst og en styrket bundlinje efter forløbet. Derudover en stærkere intern forankring i organisationen, med et klart og styrende formål og værdisæt, der er med til at fastholde og tiltrække både kunder og dygtige medarbejdere.
Det får du med dig
Med vores Strategic Brand Framework™️ lærer du at:
Strategic Brand Framework™️
Siden 2014 har Strategic Brand Framework™️ hjulpet 150+ virksomheder med at opbygge stærke, strategiske brands – fra dyb markedsindsigt til klar positionering, identitet og eksekvering – og med vækst til følge.

Dette er ikke en teoretisk Masterclass – du arbejder konkret med din egen virksomhed og går hjem med inspiration og værktøjer, måske med et næsten færdigt udkast, til både din strategi og fortælling.

Efter Masterclassen får du også 1 stk. 1:1 online sparringssession á 1 time med Martin Brems (værdi 2.000 DKK), så du kan færdiggøre og finpudse dit arbejde.

Uanset om du vil finde din strategisk retning, skærpe din positionering i markedet eller relancere dit brand, så giver Masterclassen dig klarhed, metoder og konkrete værktøjer til at drive processen selv.
PROGRAM HIGHLIGHTS
Brand strategy icon
Meet & Greet

MORGENMAD & NETVÆRK

  • 08.00–08.30
    Morgenmad & registrering
    Ankomst, kaffe og let morgenmad. Uformelt netværk.
  • 08.30–09.00
    Velkomst & introduktion
    Kick-off med Martin Brems: Dagens overblik, formål og kort præsentation af deltagerne.
Brand concept icon
Formiddagssession

Strategic Brand Framework™

  • 09.00–09.30
    Introduktion af frameworket
    Gennemgang af hele strategiprocessen – fra formål og positionering til storytelling og slogan/manifest.
  • 09.30–10.00
    Ambitioner, mål & Indsigter
    Afklar virksomhedens ambitioner og indsamling af værdifulde indsigter.
  • 10.00–11.00
    Formål, Vision, Mission & Værdier
    Skab en tydelig retning, identitet og stærk intern kultur.
  • 11.00–12.00
    Positionering, Målgrupper, Value Proposition & Slogan
    Definér en unik markedsposition, målgrupper, budskaber og manifest/slogan.
  • 12.00–12.30
    Frokost
    Nyd en lækker frokost og netværk.
  • 12.30–13.00
    Mulighed for afslapning eller gåtur i området
    Let aktivitet, frisk luft og uformel dialog.
Brand content icon
Eftermiddagssession

ANVEND
FrameworkET

  • 13.00–15.00
    Arbejde med egen Virksomhed
    2-mands grupper – med sparring fra Martin. Definér: Ambitioner/mål, formål, vision, mission og værdier.
  • 15.00–15.30
    Kaffepause & netværk
    Mulighed for lidt frisk luft og netværk
  • 15.30–18.00
    Arbejde med egen Virksomhed (fortsat)
    2-mands grupper – med sparring fra Martin. Definér: Positionering, Målgrupper, Value Proposition og manifest/slogan
  • 18.00–18.30
    Afrunding & refleksion
    Opsamling med præsentationer i plenum og refleksioner.
  • 18.30–19.00
    Fri tid
    Mulighed for en gåtur, afslapning eller netværk i baren.
  • 19.00–22.00
    3-retters middag med mulighed for tilkøb af vinmenu
    God mad, afslappet stemning og netværk.
HVem bør deltage
For beslutningstagere, bestyrelsesmedlemmer og seniorledere med ansvar for strategi, marketing, salg og forretningsudvikling, som ønsker at få inspiration og lære nye metoder og værktøjer til strategiarbejdet og opbygningen af en stærkere position og fortælling i markedet overfor såvel kunder, medarbejdere og stakeholders.
Praktisk info
pris
Prisen inkluderer:
udtalelser
“Martin Brems er excellent til at facilitere og udvikle nye strategier og koncepter. Mine varmeste anbefalinger.”
André Rogaczewski
CEO, Netcompany
”Samarbejdet omkring vores strategi 2.0 har været utrolig godt og professionelt. Martin Brems er yderst kompetent. Vi opnåede en vækst på 65% blot efter 8 måneder."
Brian Jakobsen
CEO, Customers 1st
"Den unikke kombination af stærke analytiske og samtidig nytænkende og kommercielle kompetencer, ser man sjældent. Meget professionel og mine varmeste anbefalinger.”
Jeppe Schrøder
CMO, e-conomic
“Martin Brems er yderst kompetent og har til hvert møde bogstaveligt talt boblet af energi for at styrke vores brand. En vækst på 200% på 3 år siger det hele. Mine bedste anbefalinger.”
Mikael Nordgren
CEO & Partner, Novataris
“Martin Brems har på kort tid formået at komme helt tæt på vores forretning, marked, og kunder - og kogt det ned til noget, som vi er meget stolte af at bringe til markedet”
Ole Folmer
CEO, Mobitel
”Efter det første år med et forløb med Martin Brems og hans Strategic Brand Framework™ har vi en +60% vækst, og vi ser en betydelig fordobling af antallet af solgte licenser."
Ole K. Neckelman
CCO & Co-founder, TriVision
Registreringsformular
Deltagerinformation
Faktureringsinformation
(hvis forskellig fra deltager)
Rabatkode
Yderligere information
Markedsføringssamtykke
(valgfrit)
Vilkår og betingelser
Betalingsmetode
Mange tak. Din tilmelding er blevet modtaget.
Ups! Der gik noget galt under indsendelsen af formularen.